دوستــــــت دارمـــــــ...

 

 

اگر کلمه دوستت دارم قیام علیه بندهای میان من و توست
اگر کلمه دوستت دارم نمایشگر عشق خدایی من نسبت به توست
اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلبهاست
اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست
اگر کلمه دوستت دارم نشانگر اشتیاق راستین من نسبت به توست
اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست
پس با تمام وجود فریاد میزنم
دوست دارم


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت19:12---11 فروردين 1394
یادرادیو دریا منو میندازه

زیبا جادار عالی
پاسخ:خخخخ واااااای رادیو دریا ... ای کاش قسمت ماهم بشه


سعیده
ساعت11:46---9 فروردين 1394
سلام سمانه جون ممنون که به وبم اومدی و نظر گذاشتی وب تو هم عالیه
پاسخ:فدامدا گلم خاهش میشود


♥عاشقانه میلاد♥
ساعت21:08---4 فروردين 1394
اپـــــــــم
پاسخ:باوشه


♥عاشقانه♥میلاد♥
ساعت15:44---27 اسفند 1393
توم لینک شدی دوستم یه سر به چت رومم هم بزن ساحل چت
پاسخ:خیلی ممنوون میلاد ... من خودم مدیر چت رومم خخخخ


♥عاشقانه♥میلاد♥
ساعت15:36---27 اسفند 1393
سلام مرسی اومدی وبم نظر گذاشتی منو با اسم عاشقانه میلاد لینک کن بعد بیا منم لینکت کنم
پاسخ:سیلووم ... شوماهم خوش اومدین ... اوکی لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:, | 9:33 | نویسنده : Şค๓คຖēh |
.: Weblog Themes By Theme98.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس